A TÜV Saarland reprezentatív felmérése alapján a HEINRICH KIPP WERK ismét kitűnő értékelést kapott. Az ügyfelek elégedettsége és a szervizminőség kategóriákban a vállalat a "nagyon jó" minősítést érte el.
A TÜV Saarland kétévenként kérdezi meg a KIPP németországi ügyfeleit. Megvizsgálja többek között, hogy a megkérdezettek elégedettek-e a szervizszolgáltatásokkal, mely kritériumok különösen fontosak és hogyan vélekednek a folyamatok egyes lépéseiről. Ebben az évben első alkalommal zajlott a felmérés online.
„Különösen megörvendeztetett bennünket, hogy a megkérdezettek 99,4 %-a ismét a KIPP-nél fog rendelni“ - mondta Nicolas Kipp, a KIPP ügyvezetője. „Ez igazolja a szolgáltatási stratégiánkat és optimális szervizre ösztönöz bennünket a jövőben is.“ A legutóbbi felméréshez képest alig tapasztalható különbség: Az öt legfontosabb kritérium: cikkek szállíthatósága (1,56), termékminőség (1,36), határidők betartása (1,47), valamint gyors rendelés-feldolgozás (1,44), ill. szállítás (1,56). (legjobb osztályzat - 1, legrosszabb - 5)
A termelés a KIPP Sulz am Neckar-ban elhelyezkedő üzemében zajlik, a kínálat 60.000 terméket foglal magában. A nagyfokú vertikális integrációnak, a nagy raktárkapacitásnak és a modern logisztikai központnak köszönhetően a vállalat folyamatosan jó szállítóképességet tud garantálni. A szabványtermékek raktárról szállíthatók. Ezeket a megrendelés napján kiszállítjuk. |